Joskus elämässä on tilanteita, jolloin täytyy päästä Tosi Humalaan.
Tosi Humalaan hankkiutuminen vaatii hieman vaivaa, ja voi olla työlästä hyvässäkin seurassa. Onneksi on keksitty juomapelit, jotka kiinnittävät humaltuvien huomion olennaiseen, eli juomiseen.
Tässä ohjeet lempijuomapeliini.
Ring of Fire
tarvikkeet:
- korttipakka (jos pelaajia on enemmän kuin viisi, kaksi pakkaa)
- minimissään kolme humaltuvaa urpoa
- reilusti viinaa (peliä on fiksuinta pelata drinksuilla, mutta mikä tahansa alkoholi käy)
valmistelut
- ylenpalttinen aloittelu ennen peliä ei ole suotavaa, sillä tämä peli itsessään saattaa johtaa konttaamiseen ja käännyttämiseen anniskeluravintolan ovelta
- korttipakka / pakat levitetään ympyrään kuvapuoli alaspäin. Rinkulan keskelle asetetaan keskipaukku jotain valittua viinasta, yleensä shottilasissa.
- peliin osallistujat täyttävät lasinsa, esteetön pääsy saniteettitiloihin varmistetaan
pelin kulku
- jokainen pelaaja nostaa vuorollaan yhden kortin ja näyttää sen myös muille. Nostettu kortti määrää, mitä tehdään. TÄRKEÄÄ: Pelissä EI saa juoda, ellei kortti anna siihen lupaa. Jos joku juo ilman lupaa, täytyy sanktioksi ottaa yksi huikka omasta juomastaan. Pelaajat juovat aina omasta juomastaan (tähän on yksi poikkeus). Jos juomalasi tyhjenee, se täytetään välittömästi.
- peli loppuu, kun kaikki kortit on nostettu
- korttien merkitykset:
Ässä: Waterfall. Kaikki pelaajat aloittavat juomaan samaan aikaan. Kortin nostanut pelaaja lopettaa juomisen ensin, sen jälkeen saa lopettaa hänen vasemmalla puolellaan istuva, jne. Viimeisenä juomisen lopettaa siis kortin nostajan oikealla puolella istuva henkilö.
Kortit 2 -5: Mustat: Kortin nostaja juo itse niin monta huikkaa, kuin numero näyttää. Punaiset: Kortin nostaja määrää jollekin muulle niin monta huikkaa, kuin numero näyttää.
Kortti 6: Peukalo. Tämä kortti jätetään näkyviin pelaajan eteen. Kortin nostanut pelaaja tekee jossain vaiheessa peliä peukalollaan jotain, niin että muutkin näkevät, ja toistavat saman. Se, kuka viimoisena tajuaa toistaa peukun, ottaa huikan juomastaan.
Kortti 7: Totuus tai tehtävä TAI sääntö. Jos valitaan sääntö, kortin nostanut pelaaja keksii loppupeliksi säännön, jota rikkova joutuu rangaistukseksi juomaan. (Esim. ei saa kiroilla / koskea naamaa..)
Kortti 8: Vessakortti. Ilman vessakortti kukaan ei saa poistua pöydästä muuta kuin täyttämään lasinsa. Vessakortin voi myös myydä jollekin. Myyjä päättää hinnan tai korvauksen. Tämä kortti jätetään näkyville pelaajan eteen.
Kortti 9: Kysymyskortti. Tämä kortti jätetään näkyville pelaajan eteen. Jossain vaiheessa peliä kortin nostanut juoppo esittää kysymyksen toiselle pelaajalle. Kysymykseen pitää tajuta vastata kysymyksellä. Jos vastaaja vastaa normaalisti, rangaistuksena huikka omasta juomasta.
Kortti 10: Kaikki ottavat tömpsyt omista juomistaan. Yksinkertaista.
Jätkä: Otsaan lyönti. Se, kuka lyö kämmenensä viimeisenä omaan otsaansa, ottaa rangaistukseksi huikan omasta juomastaan.
Akka: Tuotemerkkejä. Kortin nostanut humalahakuinen urpo keksii, mitä luetellaan. (Esim. automerkkejä, koirarotuja, jne jne) Jos ei keksi kategoriaan kuuluvia asioita, pitää juoda miettiessään, eli drink while you think. Tehtävä loppuu, kun jonkun pelaajan lasi on tyhjä.
Kunkku: Kolmen ensimmäisen kunkun kohdalla ei tapahdu mitään. Viimeisen kurkon nostava pelaaja juo keskipaukun ykkösellä. Känni sweet känni.
Hyvää humalaa teille, rakkaat juopot.
kelju S kojootti
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Onkos kanalassa päätetty olla selvinpäin kun ei merkintöjä tule?!?!?
Lähetä kommentti